☀وب دخملونه ☀
کارتون های مورد علاقه من

شرررررررررررکت هیولا .....بچه که بودم اینومیدیم همیشه گریه می کردم نمی دوووونم چرااا؟؟؟

ووووو

داستااااان اسباب بازی ها عاشق قسمت 3شمممممممممممم عخش منه

ووو

اخ من چقد از اون ماهیه و خرس چاقالوووو خوشم میااااااد!!!!!

ووو

خییییییییییییلییییییییییییییییییی باحاله توصیه میکنم ببینید

وییییییییییییییییینکس نمی دونم سیزن چند بود

اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسکار کوسه نفله کن اون چاقالو رو عمم واقعیی و خشک کردش رو داره همون عین باکنک

رئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئس مزرعه من 1و دوش رو فقط دیدم

عصر یخبندان من دلم واسه سنجابه میسوزه

نمی دوووونم چه برنامه کودکییییییه؟؟؟؟!!!!

سابرینا خیلی کارتووووووووووووووووووووووون باحال

کله کدووووووووووووووووو شبیه پسرخالم هه هه هه هه ههه هه ههههههه ه ههههه هه ه ه

اپ یا همون بالا عشششششششششششششششششششششششششق است

ووووگریه دار

ماداگاسکار    خیلی خنده دار

پااااااندای کونفوکااااار

و

باااااربی در موج سواری

جنییییییییییییی و دوازده پرنسس همیشه دوس داشتم جاااااااای اونا بودم

شگفت انگیزان عاشق اون لحن صحبت کردن خیاط و عمو هم

باربی و دفترچه خاطرات من چقد حرص میخوررررررررم وقتیاین و می بینم

بهترین برنامه کودک مممممممممممممممن

بابا لنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ دراز که مسلمه همهتون دیدید

ووووووووووو اخریش الوین و سنجابها

البته خیلی کاررررتون مونده اما بعدااااااااااا مثل:

فوتبالیست ها -باران کوفته قلقلی-رقصندگان باله و.........

شما هم کارتون مورد علاقتون رو تو نظرات برام بگید

بوس

بای

تا

های

 

 

 


پرنسس های کوچولو

نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت4:10---10 خرداد 1392
کارتون باربی ودفترچه خا طرات رو از کدوم سایت گرفتی؟پاسخ:ااااااااااااا سی دیش رو دارم

مائده
ساعت4:02---10 خرداد 1392
بابا همش کارتون های مورد علاقه منه لی چرا باب اسفنجی نبود چون اون هم کارتون مورد علاقه ی علاقمه ولی خیلی خوب بود بابای

مهدیه جون
ساعت14:07---23 فروردين 1392
وبت خیلی قشنگه مخصوصا قسمت خواهر من یعنی (گیسو کمند)پاسخ:ممنون...خوشحالممم

arefeh
ساعت13:41---6 فروردين 1392
کارتون های قشنگی دوست داری منم کارتون های زیادی دوست دارم مثل ابری با احتمال بارشکوفته قلقلی یا گربه های اشرافی یا انجیوبنجی بقیه شو حوصله ندارم بگم باااااااااای
پاسخ:هه باران کوفته قلقلییییییییییی عشقه


الی
ساعت18:04---20 اسفند 1391
من عاشق باب اسفنجی - بالا- توت فرنگی کوچولو با یه عـــــــــــــالمه کارتونو دوست دارمپاسخ:چه خوف

استلا
ساعت12:06---19 اسفند 1391
راستی وینکس را از کجا خریدی؟ دوبله است؟
پاسخ:این عکس رو که از اینتر نت گرفتم .....اما من هرچی دیدم خارجی حرف می زدن


استلا
ساعت12:04---19 اسفند 1391
دقیقاپاسخ:نه نمی دونم سیزن چنده ؟؟؟؟

دلارام
ساعت16:06---17 اسفند 1391
من از اونا کارخونه ی هیولا ها پاندای کونگ فو کار مادگاسکار باب اسفنجی و شگفت انگیزانو دوست دارم

میای تو وبمپاسخ:اره عزیزم


♥♥ℱℒoℜÅ ⅉoOoOoOℕ♥♥
ساعت18:41---12 اسفند 1391
لینک شدی
پاسخ:مرررررررررررررسی بووووس


♥♥ℱℒoℜÅ ⅉoOoOoOℕ♥♥
ساعت18:33---12 اسفند 1391
سلام گلم.آپ جالبی بود.



من تماااااااااااااااااااااااااااا ااااام این کارتونارو دیدم.همشونوپاسخ:مممنون.....چه خوف


Princess aniezeh
ساعت17:39---12 اسفند 1391
همه ي داستاناشون قشنگه هم مال مانا هم فائزه
پاسخ:اره حییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییی باحالن


Princess aniezeh
ساعت17:12---12 اسفند 1391
اره ديدم

خيلي باحالهههههه
پاسخ:ههه بیشتر از باحال


Princess aniezeh
ساعت16:15---12 اسفند 1391
بيشتر كارتونايي رو كه تو دوست داري رو منم دوست دارم

من بارلي و دفترچه ي خاطرات رو دارم ، خيلي وقت هم هست كه دارم اما چون دوبله فارسي نبوده هيچي ازش نميفهميدمپاسخ:هه جه جالب .....داستان خیلی قشنگ داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 12 اسفند 1391برچسب:کارتون,باب اسفنجی,لوراکس,بابا لنگ دراز,برنامه کودک, | 14:8 | کیمیا
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 92925
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 624
تعداد آنلاین : 1