☀وب دخملونه ☀
تو زیبایی

اول از بازیگراش شروع می کنم:

1تاکیونگ

2گومی نام یا می نام

3شین وو

4جرمی

5اقای مدیر نمی دونم اسمش چی بوووووووووود

6ابجی

7یوهی

عکساشون رو میزارم تا عخش من تاکیونگ رو ببینین

چپی اول گومی نام

بعدیش تاکیونگ و چپ دوم جرمی بعدش شین وو  همشون رو دوس دارم

ای ای من چقد اینجاااااا از یو هی یو بدم اومد

ووووووووووووووو

خرگوش حوکی رو یادتونه

من چقد این قسمت گریه کردم

جرمی اینجا موهاش مشکی

گومی نام

ابجی و مدیر هم اینجان خنگاااااای داستان

اخیییییییییی

از این قسمت متنفر بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

نمیییییییییییییییییییییییی خوای بهم نظر بدی؟؟؟؟؟ به خاطر این اپ باااااااااااااااحالم !!!


پرنسس های کوچولو

نظرات شما عزیزان:

alone girl
ساعت19:36---27 اسفند 1391
وای خدا ...

توزیبایی خیلی قشنگه ...

وای عاشق گومی نام شدم..

وای تاکیونگ ...

وای شین وو ...

وای جرمی...

به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم
پاسخ:ببینم عزیزم پسران برتراز گل رو دیدی


نیلوفر
ساعت15:02---13 اسفند 1391
oooooooooooooooooooooooooooookhiliiiiiiiiiiiiii ghashang man ashegh jan gion sokamپاسخ:نمیرییییییییییییی .... بابا به جان بچه نداشتم فلش بیار برات بریزم ......

Princess aniezeh
ساعت15:03---11 اسفند 1391
سلام

اپ جديدت خيلي جالب بود اما نتونستم روش نظر بدم ببخشيد

راستي ميدونم اسممو از كجا فهميدي ولي به كسي نگو چون دلم نميخواد كسي به اسم صدام بزنه

مرسي
پاسخ:باشه عین یه راز پیشم میمونه


نیلوفر
ساعت19:34---7 اسفند 1391
هه هه هه خیلییییییییییی قشنگ فردا فلش میارم ازت میگیرم فیلمشو نامرد
پاسخ:فعلا دستم نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:توزیبایی,جان کیون سوک, گروه ای انجل,سریال تو زیبایی , | 14:34 | کیمیا
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 92918
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 624
تعداد آنلاین : 1