☀وب دخملونه ☀
اعترافات وبلاگی من

اعتراف میکنم:تا حالا 40تا وبلاگدرست کردم که هرکدوم به یه طریقی

حذف کردم

اعتراف میکنم:یه روز 0تا بازدید کننده داشتم

اعتراف میکنم :هرکی میگه لینکم کن لینکش نمی کنم

اعتراف میکنم:الان نمی دونم چی بنویسم

اعتراف میکنم:100درصد حرفام درست بوووووووود

اعتراف میکنم:تو یه وب می خواستم بزنم راست کلیک قفل نمیشد

تا 2روز گریه میکردم که مطالبمو کپی برداشتن

نگوووووووووووووووو پایینیش رو می زدم

خوب اعترافاتم تموم شد

بوس             بای تا hi


پرنسس های کوچولو

نظرات شما عزیزان:

arefeh
ساعت15:21---6 فروردين 1392
به خاطر همینه بعضی وقت ها تعریف های الکی تو وبته عزیزم

arena
ساعت15:18---11 اسفند 1391
webet khoshgele azizam mese khodet پاسخ:مگه خودم رودیدی؟؟؟؟

مهم نیس
ساعت18:49---9 اسفند 1391
سلام

اعترافاتت خیلی جالب بود

آمار سایتت رو حتما نگاه کن چون میخوام کاری کنم همه ببیننت

بای
پاسخ:مرررسی.....اما چطورررررررررررررررر؟؟؟؟؟؟


Princess aniezeh
ساعت14:59---8 اسفند 1391
پاسخ: رو اب بخندی

فاطمه
ساعت19:52---6 اسفند 1391
سلام کیمیا جان.عزیزم وبت خیلی نازه ها

داشتم وبگردی میکردم ک وبتو دیدم منم دوتا وب دارم

خوشحال میشم بیای باهم دوست بشیم تبادل لینک کنیم

اومدی حتما با اسم خودت نظر بذار آدرس وبتو بذار

اجازه لینک بهم بده خودتم منو لینک کن

مرسی هزار تا بوووووووووووووووس
پاسخ:باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:اعترافات خنده دار , | 19:14 | کیمیا
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 92919
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 624
تعداد آنلاین : 1