☀وب دخملونه ☀
کیتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


پرنسس های کوچولو

نظرات شما عزیزان:

arefeh
ساعت15:44---6 فروردين 1392
فوق العاده قشنگه من مردم
پاسخ:پس چرا زنده ای؟؟؟؟؟سور مرو گنده تو مدرسه


استلا
ساعت0:11---29 اسفند 1391


alone girl
ساعت19:39---27 اسفند 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااای


خیلی خوشمله ...


خیلی نانازه ...


به وبلاگ منم سر بزنین
باشه میاااام


پارلا
ساعت23:28---15 اسفند 1391
سلام

تو میدونی اون تصویر پیش زمینه ای که مدرسه ی الفه ا گذاشته واسه قالب رو از کجا اوردن راستی من به مهلا جون گفتم واسه من یه وب بزاره چون سر خودم خیلی شلوغه راستی میخوام این وب نتایج وینکس رو ببندم و یه وب دیگه بزارم اسمش هم کاراکتر های وینکس باشه اگه دوست داری عضو شی بگو فعلا که سه نفر با خودم نویسنده جور کردم ولی هنوز وب رو نذاشتم

راستی چهارشنبه ما تعطیلیم چون برف زیاد باریده واسه همین به خاطر این 3 روز تعطیلیم .

خب دیگه بای جواب سوال هامو بده راستی تو چه جوری تصویر ورودی میزای
پاسخ:اااه...خوشبه حالت ......خوب منم نویسنده میشم


mina
ساعت20:28---6 اسفند 1391
ایییییییییییی وااااااااااییییی اینا چه خوشگلن؟!!!!
پاسخ:خوشحالم که خوشت اوووووووووووووووووووووووومده


s
ساعت19:42---6 اسفند 1391
سلام خانوم من هرکاری از دستم بر میاد راجب مشکلات ریاضی شما میکنم شما تو ی سایت کلاس ششمی ها نظر گذاشتید که کمک میخواید من هم کمک میکنم
پاسخ:مرسی لطف می کنید


نبلوفر
ساعت16:37---6 اسفند 1391
واییییییییییییییییی عالی بود.. جدیدن رفتی تو خط کیتی؟؟؟پاسخ:اره چیه دوس نداری؟؟؟؟

Princess aniezeh
ساعت19:20---5 اسفند 1391
هممممممممممممممممممممممممممممم مش


عااااااااااااااااااااااااالي و خوووووووووررروووشگلللللللل


بووووووووووووووووووووووووووو ووووووود
پاسخ:مرسی
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, | 18:33 | کیمیا
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 92919
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 624
تعداد آنلاین : 1