☀وب دخملونه ☀
کاریکاتورهای خنده دار

اگه گفتی چرا تو این عکس دختران همه حاملن

اگه گفتی چرا همشون حاملن؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

.

چون توپ بسکتبال زیرلباسشونه

=====================

با افزایش قیمت دلار علوفه هم گران شد

چگوووووووووووووووونه لات شویم

ایستگاه اتوبوس

 

حرف بچه هارو باور کنید همین جاس

هی من میگم چت نکنید

              من ترانه 15ساله هستم

 

مرررررررررررررررررررررررغ ها پولدار شدن

تموم شد

خب نظر که یادت نرفته

 

 


پرنسس های کوچولو

نظرات شما عزیزان:

arefeh
ساعت16:04---6 فروردين 1392
خیلی باحال بود
پاسخ:


sahel
ساعت18:39---6 اسفند 1391
خوشحال شدم به من سر زدید هم تو وهم نیلو جوووووون شما چقدر دوستای خوبی هستید واقعا ولی یک مشکلی برای من و دوستام ایجاد شده که باعث قهرمون شدهپاسخ:ایشااله زوووووود زووووووود اشتی کنین

sahel
ساعت18:38---6 اسفند 1391
خوشحال شدم به من سر زدید هم تو وهم نیلو جوووووون شما چقدر دوستای خوبی هستید واقعا ولی یک مشکلی برای من و دوستام ایجاد شده که باعث قهرمون شدهپاسخ:اره هم مدرسه ایم

nanas
ساعت14:07---4 اسفند 1391
slm webet kheli ghashange aji.khshal mijam b webe manam biyai baham tabadole link konim
پاسخ:لینکی


♥♥ℱℒoℜÅ ⅉoOoOoOℕ♥♥
ساعت13:40---4 اسفند 1391
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآخر خنده بود.هههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:اره جونم


princess aniezeh
ساعت13:09---4 اسفند 1391
اپمممممممممم
پاسخ:هوووووووووووووووووووووورا


princess aniezeh
ساعت12:47---4 اسفند 1391
باشه حتما !

شاید این دفعه اپم درباره ی گیسو کمند باشه !
پاسخ:اااااااااااخ جون عاشقشم عاشقتم


princess aniezeh
ساعت12:44---4 اسفند 1391
اها

باشه
پاسخ:راستی اپ جدید گذاشتی خبرم کن


princess aniezeh
ساعت12:41---4 اسفند 1391
منم همینطور !

راستی چرا نظرام نصفه میاد ؟
پاسخ:نباید شکلک بزاری


princess aniezeh
ساعت12:36---4 اسفند 1391
یه چیزی میگیااااا

پاسخ:ممنون خیلی دوست دارم


princess aniezeh
ساعت12:24---4 اسفند 1391
خیلی جالب بوووووووودپاسخ:خوشحالم

princess aniezeh
ساعت12:17---4 اسفند 1391
نهههههههههه

برا چی باید قهر باشم آخه ؟پاسخ:اخه چند روز نیومدی تو وبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 4 اسفند 1391برچسب:کاریکاتور,طنز,خنده دار,مرغ,دلار, | 11:59 | کیمیا
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 92923
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 624
تعداد آنلاین : 1