☀وب دخملونه ☀
پری دریایی


پرنسس های کوچولو

نظرات شما عزیزان:

arefeh
ساعت12:20---7 فروردين 1392
من از پری دریایی خوشم نمیاد ولی از لباساش خیلی خوشم میاد خیلی قشنگه مگه نه
پاسخ:خاک بر سررررت


♥♥ℱℒoℜÅ ⅉoOoOoOℕ♥♥
ساعت12:58---4 اسفند 1391
عالی بود گلم فقط مواظب باش وبت فیلتر نشه...پاسخ:چچچچچچچراااا

Princess aniezeh
ساعت19:25---30 بهمن 1391
اره نبودم

شنبه رفته بودم خونه ي مامان بزرگمم

ديروزم خيلي خسته بودم آخه شنبه ساعت ٣ خوابيدم !

راستي لوگومم يه مفر تو سايت چي بازي برام ساخت

نميدونم اون هنوز هست يا نه
پاسخ:ممنون میشه ادرسش رووووو بهم بدی؟؟؟؟؟!!!!


نیلوفر
ساعت18:58---30 بهمن 1391
من که بهت سر زدم همه عکس هات تکراری .عکس های عشق ممنوع رو دیدی خیلیییییییییییییییی قشنگ پاسخ:بد نی داشتم جیدیمیذاشتم یه دفعه نتم قطع شد

Princess aniezeh
ساعت18:51---30 بهمن 1391
خيلي خوشششششششششششگللللبل بوووود

من آريل رو دوست دارمممممم
پاسخ:منم خیلی دوست دارم نبودی چند روز؟؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت15:30---30 بهمن 1391
به وبم سر بزن عکس های جدید گذاشتم عجقمپاسخ:باااااااااااااااااااااااااااااااااااشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:پری,پری دریایی, پری دریایی عروسکی,پری فانتزی, | 13:58 | کیمیا
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 92921
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 624
تعداد آنلاین : 1